Hola ! Me Presento ! Hello I stand !

Status
Not open for further replies.

2010barba

Level 1
Thread author
Verified
Apr 7, 2014
34
Welcome to MalwareTips. We're glad to have you here.

Hola! Muchas gracias cuento con ustedes , gracias !

welcome to the MalwareTips community

Muchas gracias ! :)

Hello and welcome to MalwareTips. I hope you enjoy the forums. :)

It is a good place to be. ;)

Hola muchas gracias por tu bienvenida , estoy aqui desde el 2014 y la verdad me siento muy comodo con ustedes , es un mun buen lugar para aprender de todo un poco :D

Bem Vindo!! Saudações do Sul do Brasil em Porto Alegre!, Rio Grande do Sul!!

Hola muchas gracias !! Saludos desde argentina buenos aires ! :D:D
 
Last edited by a moderator:

kiric96

Level 19
Verified
Well-known
Jul 10, 2014
917
Hi, como estas men espero que bien, bienvenido, para contestar tu pregunta hay varios buenos, si te fijas aca los mas comunes pueden ser ESET, AVAST, AVG etc... en mi opinion personal Bitdefender es decente, tambien emsisoft, kaspersky tambien.

La razon por la que digo que Bidefender es buen es xq ademas de tener buenas tazas de deteccion tiene control para malware de dia cero bastante decente igual que emsisoft, por otro lado Avira es bastante bueno pero falla en cosas como zero day malware. No olvido mencionarte comodo que es por excelencia uno de los mejores debido al hecho de que su modulo de sandbox es bastante bueno.

PDT: recorda que este foro es en ingles no español sino quieres que te regañen por usar otro idioma puedes usar google :D
ahh otra cosa, "hacker is the one who eludes a security system" seria la traduccion a tu firma :D saludes
 

2010barba

Level 1
Thread author
Verified
Apr 7, 2014
34
Hi, como estas men espero que bien, bienvenido, para contestar tu pregunta hay varios buenos, si te fijas aca los mas comunes pueden ser ESET, AVAST, AVG etc... en mi opinion personal Bitdefender es decente, tambien emsisoft, kaspersky tambien.

La razon por la que digo que Bidefender es buen es xq ademas de tener buenas tazas de deteccion tiene control para malware de dia cero bastante decente igual que emsisoft, por otro lado Avira es bastante bueno pero falla en cosas como zero day malware. No olvido mencionarte comodo que es por excelencia uno de los mejores debido al hecho de que su modulo de sandbox es bastante bueno.

PDT: recorda que este foro es en ingles no español sino quieres que te regañen por usar otro idioma puedes usar google :D
ahh otra cosa, "hacker is the one who eludes a security system" seria la traduccion a tu firma :D saludes

Hi! Muchas gracias por tu bienvenida,estoy bien y espero que vos tambien :) en mi opinion de los FREE el 360 total security es el que mas me gusta,de los pagos el bitdefender jajaja :D
Gracias por tu recomendacion sobre los antivirus jeje ;)

Ah barbaro muchas gracias,usare el ingles jajaja, Gracias por todo capo , Saludos! :D
 

2010barba

Level 1
Thread author
Verified
Apr 7, 2014
34
Hello and welcome to MalwareTips. :)

Among the paid antivirus I like Eset and Trendmicro. Both light on the system with excellent protection.... and Avira is my favorite free antivirus (mainly because of its good protection).

Hello thank you very much for your comment! If eset I quite like but crfeo that should improve on certain things, it's still very good, as to avira I do not like that after years have not fixed that when it detects sometimes virus does not delete haha (my personal opinion) :D
 

2010barba

Level 1
Thread author
Verified
Apr 7, 2014
34
Greetings @2010barba, and welcome aboard! May your stay be both long and rewarding.:)
I invite you to post a thread with your computer's configuration here:
Security Configuration Wizard
From there we can discuss security software and safe practices more closely.;)

Hello thank you very much for your welcome and explain, take this into account I will do today :);)
 

harman

Level 1
Verified
Aug 31, 2016
17
Hello thank you very much for your comment! If eset I quite like but crfeo that should improve on certain things, it's still very good, as to avira I do not like that after years have not fixed that when it detects sometimes virus does not delete haha (my personal opinion) :D

Yes I understand... Avira does have a few shortcomings especially in their latest versions. I hate their automatic scan after every detection and the Avira Launcher too. :)
 

kiric96

Level 19
Verified
Well-known
Jul 10, 2014
917
Hi! Muchas gracias por tu bienvenida,estoy bien y espero que vos tambien :) en mi opinion de los FREE el 360 total security es el que mas me gusta,de los pagos el bitdefender jajaja :D
Gracias por tu recomendacion sobre los antivirus jeje ;)

Ah barbaro muchas gracias,usare el ingles jajaja, Gracias por todo capo , Saludos! :D

maybe you are right but i still think that comodo is by far better than qihoo, it lets you do a lot of stuff, besides it sandbox that is bullet proof (kind of lol )
 
Status
Not open for further replies.

About us

  • MalwareTips is a community-driven platform providing the latest information and resources on malware and cyber threats. Our team of experienced professionals and passionate volunteers work to keep the internet safe and secure. We provide accurate, up-to-date information and strive to build a strong and supportive community dedicated to cybersecurity.

User Menu

Follow us

Follow us on Facebook or Twitter to know first about the latest cybersecurity incidents and malware threats.

Top